Linki sponsorowane w sieci reklamowej Google

Kampanie linków w sieci reklamowej Google to możliwość docierania do ogromnej ilości odbiorców, którzy interesują się danym tematem. Linki w sieci reklamowej służą głównie polepszaniu wizerunku firmy. Z uwagi na dopasowanie kontekstowe mają jednak większe szanse zapaść w pamięci Odbiorcy, który chętniej rozważy możliwość dokonania konwersji np. zakupu.

Jak wyglądają linki sponsorowane w sieci reklamowej Google?

Linki ads w sieci partnerskiej Google mają najczęściej formę graficznych bannerów, chociaż mogą być także tekstowe.

Sieć partnerskich serwisów Google jest na tyle rozbudowana, że nie sposób stworzyć samemu odpowiednią ilość formatów reklam, dlatego Google zaleca stosowanie reklamy dynamicznej.

Reklama dynamiczna dostosowuje się do wymogów serwisu, gdzie jest wyświetlana zarówno pod kątem wielkości jak i treści, które Google dobiera sam z puli utworzonej przez Klienta.

Co mogą dać firmie? Czyli Zalety linków sponsorowanych w sieci parnerskiej Google

Poniżej podstawowe zalety linków sponsorowanych w sieci reklamowej Google dla firmy:

  • linki pojawiają się osobom, które są zainteresowane tematem bliskim usługom lub produktom firmy;
  • koszty łatwo zmierzyć (CPC – opłata za kliknięcie/CPM – opłata za wyświetlenie) i łatwo obliczyć zwrot z inwestycji w reklamę;
  • istnieje możliwość kierowania reklam do Odbiorców, których możemy targetować po danych demograficznych, zainteresowaniach lub zdarzeniach z życia (np. osoby, które właśnie wzięły ślub);
  • Dodatkowym atutem jest kierowanie reklam do Odbiorców, którzy odwiedzili konkretne strony www

Przykłady zastosowania linku sponsorowanego w Google:

Firma chce dotrzeć do osób, które poszukują mieszkania na wynajem. Decydują się na linki w sieci reklamowej.

Korzyści dla firmy:
  • dotarcie do osób, które są zainteresowane tematem wynajmu nieruchomości (tematy/zainteresowania)
  • niskie koszty reklamy ze względu na opłatę za kliknięcie w reklamę
  • dotarcie do osób w wieku 20-40 lat, które statystycznie najczęściej poszukują mieszkań pod wynajem (dane demograficzne)
  • dotarcie do Klientów, którzy odwiedzili strony z ogłoszeniami o wynajmie mieszkań (kierowanie na konkurencję)
  • dynamiczna reklama, która dostosowuje się do wymagań serwisów.

Ile to kosztuje?

Opłata za kliknięcie linku sponsorowanego w sieci reklamowej Google (CPC) wynosi od 0,8 do 3 PLN za kliknięcie

Istnieje możliwość ustawienia kosztu CPM – czyli kosztu za 1000 wyświetleń reklamy. Taka forma rozliczenia jest skuteczna, gdy kampania ma mieć efekt czysto wizerunkowy i budować markę Klienta.

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Chcesz polepszyć wizerunek marki, znaleźć potencjalnych Klientów? Skorzystaj z naszego formularza kontaktowego lub napisz do nas bezpośrednio.

Skontaktuj się z nami, dowiesz się ile możesz zyskać:

NASZA SIEDZIBA:
ul. Piastów Śląskich 49
01-494 Warszawa

biuro handlowe czynne:
(pon-pt) 9.00 - 17.00

tel. : 22 423 11 11
tel. : 22 425 32 32
tel. kom. 601 947 700
tel. kom. 601 989 900

  • linki sponsorowane w sieci wyszukiwania
  • linki sponsorowane w sieci reklamowej
  • linki sponsorowane w sieci Youtube
  • linki remarketingowe
  • linki zakupowe w Google