Linki sponsorowane w Google – sieć wyszukiwania

Kampanie linków w sieci wyszukiwania Google to możliwość docierania do ogromnej ilości odbiorców, którzy wpisują odpowiednią frazę w wyszukiwarce Google.pl.

Dlatego linki sponsorowane w sieci wyszukiwania pozwalają zdobywać klientów natychmiast i bardzo dokładnie kierować swój przekaz reklamowy.

Jak wyglądają linki sponsorowane w wyszukiwarce Google?

Linki ads w wynikach Google to krótkie reklamy tekstowe, potencjalnie rozszerzone przez dodatkowy opis, linki lub telefon .

Linki sponsorowane Google.pl znajdują się na pierwszych czterech miejscach wyników wyszukiwania (Google serach) oraz poniżej linków organicznych.

W przypadku serwisu partnerskiego, będą one dopasowane do formy stosowanej przez ten serwis. [obok zdjęcie aktualne prezentujące link tekstowy w Google]

Co mogą dać firmie? Czyli Zalety linków sponsorowanych w Google.

Poniżej podstawowe zalety linków sponsorowanych w sieci reklamowej Google dla firmy:

  • linki pojawiają się pod frazami osób, które są zainteresowane produktem lub usługą;
  • koszty są mierzalne (CPC – opłata za kliknięcie) i łatwo obliczyć zwrot z inwestycji;
  • istnieje możliwość kierowania reklam szczególnie do osób, które wcześniej odwiedziły stronę firmy (tzw. RLSA);

Przykłady zastosowania linku sponsorowanego w Google:

Lokalna firma promuje swój gabinet stomatologiczny wśród okolicznych mieszkańców.

Korzyści dla firmy:
  • dotarcie do okolicznych mieszkańców dzięki geolokalizacji
  • niskie koszty reklamy ze względu na geolokalizacyjne ograniczenie wyświetlania reklam
  • zwiększenie liczby Klientów gabinetu
  • dodatkowe korzyści związane z kierowaniem reklamy do osób, które już wcześniej odwiedziły stronę

Ile to kosztuje?

Opłata za kliknięcie linku sponsorowanego w Google.pl (CPC) wynosi od 0,4 do 1,5 PLN za kliknięcie

Istnieje możliwość ustawienia kosztu CPA – czyli kosztu pozyskania klienta. Wówczas musimy mieć konkretny cel (konwersję ) na stronie np. sprzedaż.

Google stara się pozyskać dla nas Klienta jednocześnie nie przekraczając kwoty CPA czyli kwoty kosztu pozyskania. Taka forma rozliczenia jest niezwykle korzystna dla sklepów internetowych jak i stron, które mają bardzo sprecyzowany cel .

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Chcesz, by każda wydana na promocję złotówkę zwracała się z zyskiem? Skorzystaj z naszego formularza kontaktowego lub napisz do nas bezpośrednio.

Skontaktuj się z nami, dowiesz się ile możesz zyskać:

NASZA SIEDZIBA:
ul. Piastów Śląskich 49
01-494 Warszawa

biuro handlowe czynne:
(pon-pt) 9.00 - 17.00

tel. : 22 423 11 11
tel. : 22 425 32 32
tel. kom. 601 947 700
tel. kom. 601 989 900

  • linki sponsorowane w sieci wyszukiwania
  • linki sponsorowane w sieci reklamowej
  • linki sponsorowane w sieci Youtube
  • linki remarketingowe
  • linki zakupowe w Google